Yli 80 euron tilauksille toimitus veloituksetta!

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.2.2024 alkaen.

Verkkokauppa

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Safiirisi verkkokaupan yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

shop@safiirisi.fi

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Palautuksen edellytykset:

Varmista, että palautettava tuote täyttää palautuksen edellytykset. Tuotteen tulee olla käyttämätön, siisti, alkuperäispakkauksessaan ja kaikkien alkuperäisten tarralappujen/suojamuovien tulee olla kiinni.

Palautusaika:
Palautuksen tulee tapahtua 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Myöhästyneitä palautuksia käsitellään tapauskohtaisesti.

Palautusohjeet:
Olethan meihin yhteydessä sähköpostitse shop@safiirisi.fi palautukseen liittyen. Saat sähköpostilla tarkemmat ohjeet palautuksen postitusta varten. Voit palauttaa myös hoitolalle tuotteen/tuotteet.

Palautuksen käsittely:
Kun vastaanotamme palautetun tuotteen, käsittelemme sen mahdollisimman pian. Saat sähköpostivahvistuksen, kun palautuksesi on käsitelty.

Hyvitys tai vaihto:
Palautuksen hyväksymisen jälkeen suoritamme hyvityksen alkuperäiseen maksutapaasi. Voit myös vaihtaa tuotteen toiseen, jos niin haluat. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme vaihtoa koskevissa kysymyksissä.

Palautuskulut:
Asiakas vastaa palautuksen postituskuluista ellei kyseessä ole virheellinen tai viallinen tuote.

Toivomme, että olet tyytyväinen ostoksiisi Safiirisi verkkokaupassa, mutta ymmärrämme, että joskus tuotteen palautus voi olla tarpeellista. Pyrimme tekemään palautusprosessista mahdollisimman helpon ja vaivattoman asiakkaillemme. Kiitos, että valitsit meidät!

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Lahjakortti